6η Μαρτίου _ Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο: «Βιβλιοδρομέας ΦΙΛΙΑΣ – 3 Μαρτίου έως και την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022»

6η Μαρτίου _ Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο: «Βιβλιοδρομέας ΦΙΛΙΑΣ –  3 Μαρτίου έως και την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022»

2 ΕΒΔ.

1 ΒΙΒΛΙΟΔΡ.

Μέσα από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού προγράμματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» ενεργοποιούμε τον Βιβλιοδρομέα  ΦΙΛΙΑΣ  με στόχο να μας ευαισθητοποίηση ΟΛΟΥΣ  για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών/τριών. Παράλληλα  να μας παρακίνηση σε συστηματικά άθληση εντός και εκτός σχολείου με  κατεύθυνση την ΥΓΕΙΑ και την ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ .

Ο Βιβλιοδρομέας ΦΙΛΙΑΣ δημιουργεί μια γέφυρα επικοινωνίας  μεταξύ των  ανθρώπων των Γραμμάτων, των Τεχνών της Άθλησης και του Ολυμπισμού μεταφέροντας ΜΥΝΗΜΑΤΑ φιλίας,  σεβασμού, ομαδικότητας και συνεργασίας.

Συνδέει την Άθληση/Άσκηση με τον Πολιτισμό, την Τέχνη , τον Ελεύθερο  χρόνο  με τον Ηθικό-Κοινωνικό  στόχο  στο  μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Μας παρακινεί όλους   μέσα από  την άθληση , την αναψυχή, και το παιχνίδι  να  πάρουμε σημαντικά ΜΗΝΥΜΑΤΑ-  ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΖΩΗΣ για τον σεβασμό, την ομάδα την συνεργασία την φιλία. Να  μάθουμε – με τον καλύτερο τρόπο- πως γεφυρώνονται οι διαφορές μεταξύ των ανθρώπων.

 -Οργανώνουμε Εβδομάδα  «Βιβλιοδρομέας ΦΙΛΙΑΣ –  3 Μαρτίου έως και την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022»  δημιουργώντας κλίμα  παρακίνησης για δημιουργική άθληση  στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής   και  επιλογή συγκεκριμένων μεθόδων διδασκαλίας (αμοιβαίας διδασκαλίας). Το αθλητικό πνεύμα , το πάθος για προσφορά, η επικοινωνία, η συνεργασία, η αξιοπρέπεια, το ήθος καλλιεργούνται.

ΠΑΡΑΛ3

-Εμπνεόμαστε από αθλητές πρότυπα. Στιγμές που σηματοδότησαν τον αθλητισμό  και την Ολυμπιακή ιστορία  μεταφέρουν ΜΗΝΥΜΑΤΑ  ΗΘΟΥΣ , που μιλούν στην ψυχή  των παιδιών και γίνονται σύμβουλοι και οδηγοί του για  μια ηθική  κοινωνική συμπεριφορά. Εμείς τα παιδιά μπορούμε να πάρουμε μηνύματα ανθρωπισμού, αισιοδοξίας, θάρρους και πίστης στη ζωή. Να καταλάβουμε ότι υπάρχει κι ένας άλλος κόσμος, λαμπερός και ευτυχισμένος, ένας κόσμος χαράς και δημιουργίας.

– Ευαισθητοποιούνται οι μαθητές στις ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ. Υιοθετούν και καταγράφουν προτάσεις για την υποστήριξη της ηθικής και κοινωνικής συμπεριφοράς στη Φυσική Αγωγή:

Τι είναι σωστή αθλητική συμπεριφορά;

Το “τίμιο παιχνίδι” είναι ο ευγενικός και έντιμος τρόπος συμπεριφοράς, κατά την διάρκεια του μαθήματος Φυσικής Αγωγής αλλά και όταν παίζουν ελεύθερα με τους φίλους τους.

4 ΚΟΥΔ

Σωστή αθλητική συμπεριφορά σημαίνει:

Σεβόμαστε τους κανόνες του παιχνιδιού.

Σεβόμαστε τις αποφάσεις των διαιτητών.

Σεβόμαστε τον αντίπαλο.

Σεβόμαστε τους συμπαίκτες μας και δίνουμε ίσες ευκαιρίες σε όλους να συμμετέχουν.

Ελέγχουμε το θυμό μας και δεν παρεκτρεπόμαστε.

Ενθαρρύνουμε τους συμμαθητές ή συμπαίκτες μας να παίζουν σύμφωνα με τους κανόνες του παιχνιδιού.

5 ΠΑΤ

Τι αξίζει τελικά σε ένα αγώνα ή παιχνίδι;

Η νίκη και μόνο, για αυτό άλλωστε δεν αγωνιζόμαστε!!!

ή

η συμμετοχή, ο σεβασμός στον αντίπαλο και χαιρόμαστε το παιχνίδι είτε χάσουμε, είτε νικήσουμε;

6 ΖΑΓ

Γιατί σεβόμαστε τους κανόνες του παιχνιδιού

Έτσι παίζουμε πιο δίκαια, εμείς και οι άλλοι.

Έτσι δεν υπάρχουν διαφωνίες και διαπληκτισμοί.

Έτσι παίζουμε όλοι με ασφάλεια.

Αν συνηθίζουμε να παραβαίνουμε τους κανόνες, δεν θα θέλουν να ξαναπαίξουν μαζί μας οι άλλοι.

7 ΠΕΛ

Γιατί σεβόμαστε τους αντιπάλους

Έτσι γίνεται καλύτερο παιχνίδι και διασκεδάζουμε πραγματικά.

Έτσι νιώθουν και οι άλλοι καλά.

Oι καλοί παίκτες είναι πάντα καλοί, ακόμα και αν είναι αντίπαλοι.

8 ΑΝΑΣΤ

Γιατί σεβόμαστε τους συμπαίκτες μας

Αν δεν συμμετάσχουν, δεν θα δούμε ποτέ πόσο καλοί είναι.

Αν δε δώσουμε πάσες στους συμπαίκτες και τα κάνουμε όλα μόνοι μας, στο τέλος θα μείνουμε μόνοι μας όχι μόνο μέσα στο παιχνίδι αλλά κι έξω από αυτό.

Έτσι έχουν όλοι ευκαιρίες για να βελτιωθούν.

Έτσι αυξάνονται οι πιθανότητες να κερδίσει η ομάδα μας.

Αν κάνει ένας συμμαθητής ή συμμαθήτριά σας ένα λάθος στο παιχνίδι, δώστε του κουράγιο!

9 ΛΟΥΔ

Γιατί πρέπει να ελέγχουμε τον θυμό μας

Αν δεν καταφέρουμε να ελέγξουμε το θυμό μας, είναι πιθανό να μην ξαναπαίξουμε – δεν έχει πλάκα να θυμώνουμε.

Μάλλον θα φανεί ότι είμαστε ανόητοι, παρά νικητές – οι νικητές ξέρουν να κερδίζουν αλλά και να χάνουν.

Θα χαλάσει το παιχνίδι, όχι μόνο για μας αλλά για όλους

Αν κάνετε ένα λάθος στο μάθημα ή στο παιχνίδι, συγκρατήστε το θυμό σας! Προσπαθήστε να μάθετε απ’ αυτό που συνέβη και να είστε έτοιμοι να συνεχίσετε το παιχνίδι με αθλητικό πνεύμα.

10 ΚΛΩΚ

ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΒΕΝΙΚΟΥΔΗΣ

ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΒΕΝΙΚΟΥΔΗΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.